Ännu mer jul.

 Som rubriken lyder så ska jag iväg på ett till julfirande om en stund, nämligen min tredje för i år. Ikväll ska vi till pappas tjej och fira med henne och hennes släkt. Jag har precis kommit ut från duschen och ska börja göra mig klar. 
Jag fick mycket småsaker igår, och jag är nöjd med varenda en.  Idag så kom Olle hem så han var här och öppnade lite paket också. Fick även ett paket från mina systrar som bor i dalarna, dom kommer och hämtar upp mig imorn och då ska vi åka till Stockholm och så ska vi åka någon typ 24-timmars kryssning, jag, mina två systrar och deras familjer. Jag har saknat dom enormt så det kommer bli kul. Nä men nu måste jag göra mig klar, och sen åka till Valbo. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0