Home

Har varit hemma både idag och igår från skolan.. Har varit riktigt sjuk hela helgen, men är på bättrings vägen nu. I Fredags var jag och överraskade bästavän som fyllde år!! HAde jätte mysigt, vi käkade och bara umgicks. Tråkigt nog så har jag legat sjuk ända sen dess... Men nuså, blir dock hemma imorn också. Men ni får jätte gärna vara sociala, för jag är riktigt jävla uttråkad!! 
Men nu ska jag sluta klaga. 
Juste! Belivie acoustic kom ut idag också, bästa albumet! Är helt förälskad i dom nya låtarna. 
För er som inte vet så är det ett acoustic album som Justin Bieber har gjort. 
Och jag är ju ett stort fan så varför inte liksom?! haha
Och nu blev det här inlägget väldigt långt så.. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0