Förlåt

Jag vet att det varit dålig uppdatering på sistone, men jag har haft ganska mycket att göra. Men nu är det sportlov så ska försöka lägga in åtminstone ett inläg varje dag. 
I veckan har jag tränat och pluggat, i fredags var jag på bio med bästavän och såg EGO. Den var jätte bra, jga rekommenderar er att se den!!
Efter det åkte vi till Johanna men jag var bara kvar typ 30minuter sen åkte jag till Henrik och var med han och Viktor. I lördags spela jag match och hade myskväll med laget och sov över i lokal. 
Gårdagen spenderade jag på sportis och kollade på innebandy, jag kollade på killarnas match. 
Idag ska jag träffa bästa vännerna och sen ska vi sova hos mig. 
 
Jag tänkte börja lägga ut en dagen outfit på bloggen så får ni se lite mer av mig. 
Nu måste jag göra mig klar och åka till Moa för vi ska iväg och hämta Tua snart.
Puss


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0