Love my life

Haha, sarkasm på hög nivå på rubriken , iallfall på den här veckan.. Just nu hatar jag mitt liv, HATAR.
Har varit sjuk i en vecka nu. Vill inte mer, vill till skolan, vill träffa kompisar. Man liksom 
ruttnar bort här hemma. Dagarna går så enormt sakta och jag har aldrig haft tråkigare i hela mitt liv.
Idag har varit en sovdag som resten av veckan, men börjar känna mig mycket piggare än vad jag gjorde i början av vecka iallafall. 
Eftersom det blev mycket negativt nu så tänkte jag berätta en bra nyhet också. 
2013 kommer bli mitt bästa år, det mest minnesvärda året. Jag kommer ha så mycket minnen,
så mycket skratt och roliga tider jag kommer minnas. 
Börjar av året har varit underbar, har spenaderat det med dom underbaraste vännerna man kan ha, och den bästa släkten. 
Det är början av februari om någon dag och då betyder det att det bara är två månader kvar tills alla dom stora saker det här året börjar komma. Den 14april åker jag till Frankrike, närmare sagt Paris med några kompisar, sen den 23-24 April ska jag spendera i Stockholm för då ska jag och syster även kallad bästavän Johanna på Justin Biebers konsert. Någon vecka senare ska jag på One direction och i sommar åker jag och det bästa laget till PRAG igen. Liksom hur bättre kan det bli?! Slutar nian med en underbar klass och det kommer firas med klassmiddag och så vidare. Det enda negativa detta år är att lämna min underbara klass.. 
Har även börjat spela gitarr nu och har en egen ¨lärare¨. Haha, en av mina bästaväner Henrik lär mig. OCh jag hoppas att jag kan spela någorlunda bra till sommaren iallafall. 
Och nu blev det här jätte långt så, GONATT. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0