JULHANDLAT

Som rubriken lyder så har jag varit och julhandlat med mamma idag. Har köpt klart nästan alla julklappar, har  bara två kvar. 
Det är julafton om tre dagar och enligt mig känns det som att det är flera månader kvar. 2012 har gått så hinmla fort.. JAg har precis käkat och nu är bästavännerna här så ska vi ha tjejkväll. Det är dags att färga om mitt hår igen så det ska göras, plus så ska vi färga Johannas hår också. Imorgon ska vi kanske ut och fota beroende på hur håret blir, sen ska vi iväg till antingen stan eller köpis så jag kan köpa klart alla julklappar plus en nyårsklänning!! 
Jag längtar typ mer till nyår än till julafton, Jag ska fira nyår med mina älskade bästavänner!! Jag får fira slutet av 2012 och början av 2013 med mina absolut närmaste vänner, dom är helt underbara och jag skulle aldrig kunna leva ett liv utan dom, det skulle vara förjävligt.. 
Iallafall så måste jag gå nu för vi ska ner och basta och färga håret nu, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0