Ledsen..

Har varit lite jobbiga dagar den här veckan, har haft dom dom sista proven och läxorna innan lovet. Iallfall så kommer jag inte kunna blogga så mycket i helgen för idag ska jag på match och sen iväg på luciacupen och spela fotboll.. Så jag kommer inte hem förrän imorn.
Jag ska försöka blogga imorgon också om jag hinner beror lite på när jag kommer hem. Det är ju snart Julafton också!! Lite mer än en vecka kvar nu, jag känner mig lite stressad med tanke på att jag inte börjat köpa julklappar än. Men det får jag fixa i veckan, får jullov på Torsdag så ska ner och julhandla då eller på Fredag.
Funderar även på att göra något annorlunda med mitt hår skulle vilja ha in lite mer färg i håret.. Funderar på att göra något liknande som på bilden.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0