Rummet

Har precis blivit klar med städningen, har städat hela rummet och möblerat om lite. Rummet såg verkligen hemskt ut innan. Iallafall ska ner och basta nu och köra en myskväll, det var länge sen nu. Har inga prov eller läxor heller och det är grymt skönt! 
Trodde även att jag var ledig i helgen, men icke.. 
Fredag blir det de gamla vanliga, är med vännerna i Mårtsbo förmodligen, sen Lördag har mina kära vänner som ska fira nyår här bestämt att vi ska åka pulka och ha en filmkväll! Låter jätte mysigt, men jag har även ett prov på Onsdag som jag verkligen måste plugga till. Så hela söndagen och morgondagen går till att plugga, puss.
Lite bilder på halva rummet, så här ser det ut nu efter att jag har städat. Innan låg det massa saker på golvet och sängen var förjävlig men nya rena lakan och inga kläder alls på golvet!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0